جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : ادمین

تور کیش خانه اعیانی

خانه اعیانی کیش از زیر مجموعه های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش خرداد 95 قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.

تور کیش خانه اعیانی

 

 

جزیره هندورابی در کیش مکانی بسیار آرام و زیبا و می توان آن را یک منطقه غیر مسکونی به حساب آورد که دارای نمایی شگفت انگیز با سنگهایی زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران به عنوان یک منطقه تفریحی و آرام قرار گرفته است . این جزیره جز مجموعه جزایر خلیج فارس و جز کیش می باشد . شما می توانید با تور کیش به این جزیره نیز بیایید و با شنا و گرفتن حمام آفتاب در جزیره هندورابی در کیش سفر خوشی را تجربه کنید . به علت نوع پوش گیاهی و آب و هووایی این جزیره مکانی مهم برای رشد انواع آبزیان می باشد . این جزیره که از جاذبه های توریستی کیش به شمار می رود سازمان منطقه آزاد کیش امکاناتی را برای جزیره هندورابی در کیش فراهم کرده است تا عده زیادی از گردشگرانتور کیش تابستان 95 را به سمت خود جذب کند که عبارتند از  نصب اسکله شناور ، جاده دور جزیره ، مهمانسرا ، رستوران ، کافی شاپ  ، خودروهای اخنصاصی و . . . می باشد .

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: